integer on Tue, 22 Nov 2005 17:39:04 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] 26 NOIEMBRIE: Ziua in care nu nimic

>Ba da, lucrurile sunt foarte simple! Si sunt legate de optiunea omului, intr-o s
>ocietate capitalista [a acumularii libere de capital, cum ar veni], de a cumpara
> cit doreste, cind doreste, si mai ales sa ofere - cit considera ca poate oferi.

vezi. comunism pe scala m.mica si cu optiunea de a selecta - misssstooooo
da e s.naspa+ cind mergi pe strada si vezi 50 de oameni cu aceleasi toale
- sa nu mai vorbim de mobile [astea da Aglomerari Spontane ... nu ca planul de banderole albe]

si nu poti face ca taranu' ca mobile si calculatoarele si stella artois nu se pot recolta
... deocamdata

02

----

>Amicus, ai fost cumva la actiunea de anul trecut  din fata Televiziunii Romane s
>i nu te-am recunoscut? Daca nu ai fost,  atunci nu ai cum sa stii de cele cinci
>"Regine" (masinilea alea  albastre, mari si hidoase si blindate) care stateau pa
>rcate dupa colt.  Ti s-a confiscat tie buletinul fara sa ti se explice de ce? Sp
>er ca nu.

Printule, ce are asta de-aface cu consumerism mai +?
Cine te-nbraca +? tu, familia, sau Mall-ul +?

Tragi la sapa sau la supermarket +?

>Ai impresia ca ne

Daca mergi intr-una pe `ne`, s-ar putea sa nu te mai recunoasca cei dragi

-----

>Nettime-ro e o lista de discutii. S-a metamorfozat - natural - intr-una de anunturi;

consumul si progresul si reklamele si `ne` sint inevitabile ...
due to very seductive ... like religion ... which first hijacked
the dopamine aka `i want` receptors

un anunt -> multi consumatori
o prostituata -> multi consumatori
o banderola alba -> multi consumatori

consum - a v.needy conversation.
to continue please insert addtl coins / reklame / anunturi
@ 15 min intervals

<
\9\ [c]ccp labor time - 199o

-