cojomihai on Mon, 30 Oct 2006 23:18:10 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Inceput straniu

Imi pare rau ca incepe asa, dar abia m-am inscris ieri si am si primit acest email, de fapt mai multe de la un tip care cred ca ma confunda (Octav Florea), dar am citit schimbul si cred ca are dreptate. Ce aveti de spus Doamna sau Domisoara Catona?

Imi puteti explica pe cel de lista sunt?

-----Original Message-----
From: ovocflorea@yahoo.com
To: cojomihai@netscape.net
Sent: Mon, 30 Oct 2006 4:54 PM
Subject: Fwd: re: magarul de la cenzura

Luati putin din timpul dumneavoastra si va rog sa cititi, schimbul de emailuri intre un abonat...eu....si moderatoarea...o analfabeta...care se prezinta drept moderator al unui grup cu tenta si pretentii culaturale!...Ce fac....ce veti face dumneavoastra la comisia aia care vegeheaza la protectia drepturilor libertatilor individulae, care din cate stiu, daca nu ma insel, intervine si in domeniul legii informaticii!
Respect

Note: forwarded message attached.

Low, Low, Low Rates! Check out Yahoo! Messenger's cheap PC-to-Phone call rates.
Attached Message