cojomihai on Mon, 30 Oct 2006 23:19:34 +0100 (CET)

[Nettime-ro] al doi-lea

 Vi-l transmit si pe asta. Cadou!

-----Original Message-----
From: ovocflorea@yahoo.com
To: cojomihai@netscape.net
Sent: Mon, 30 Oct 2006 4:28 PM
Subject: Fwd: PT. HILARIA HAHAHA

Note: forwarded message attached.

We have the perfect Group for you. Check out the handy changes to Yahoo! Groups.
Attached Message
From:ovocflorea@yahoo.com
To:nettime-ro@nettime.org
Subject:PT. HILARIA HAHAHA
Date:Sun, 29 Oct 2006 5:31 PM

Am dat un tel! si....Am aflat cine-i GORZO- adica SKY -INVIDIOSI spui!?....mmhh...ha..HA
HA HA HA...
HA HA...uhhh
Mai ILARIO mai...ohhhh... "Je ne t'aime  plus mon amour, je ne t'aime plus pour toujours....ok....., Merci por cette belle soiree de dimanche,.....mi amor!
Vad ca faceti cu schimbul tu si cu moderatoarea, ea dimineata, tu seara, pentru ca Mandelu' sa se simta bine...Spuneti, v-ati gandit vreodat sa deschideti un SalOOn de Massage ori de Message...fiindca pe bune aveti muuuIt TaLentO

NU STIGMATA Hi Hi Hi, NU ERA NICI O INvidie IN INTERVENTIA MEA     (ROMANIA)          !

PA!

ILARIA RALUCA DEMETRESCU <ilariaraluca@hotmail.fr> wrote:
Buna ziua,
E primul mesaj pe care il postez. M-am abonat de curand si din curiozitate
am citit arhiva lunii octombrie si am fost uimita cel putin. Am crezut ca e
un spatiu de dezbateri culturale, eventual subculturale dar nu satra. Hm!
Pacat! Unii sunt atat de anosti incat doresc sa atraga atentia prin orice.
Au mai fost cativa care au lovit cu ciocanul Pieta a lui Michelangelo sau
sfasiat cu cutitul Rondul de noapte a lui Rembrandt si au fost bagati in
seama dar cam cu sila. Desigur pana si aici comparatia e abrupta pentru ca
atacatorii de kunst macar au riscat ceva pe cand iaca nea octav si machin
ala (machin in franceza inseamna chestie) nu risca decat sa ne creeze noua
indigestii. Asa incat o rog frumos pe Oana Ionita, daca se mai uita pe
nettime sa se intoarca pe forum cz sunt mai utile informatiile ei decat
dejectiile lui nea alora. Si lasati-l in pace pe Gorzo,invidiosilor
otraviti!
Puteti raspunde orice ca nu o sa mai citesc in viata mea ceva unde ar putea
aparea scrise numele voastre!

>From: PAVILION [contemporary art & culture magazine]

>To: Nettime-Ro
>Subject: [Nettime-ro] de citit
>Date: Sun, 29 Oct 2006 10:27:59 +0200
>
>recomandam cu caldura o carte aparuta de curind:
>Din tara magarilor de Stefan Zeletin, Editura Nemira.

>-->
>arhiva: http://amsterdam.nettime.org/

Access over 1 million songs - Yahoo! Music Unlimited Try it today.