levente kozma on Sat, 5 May 2007 08:49:31 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] gorzo atac la basescu

...si pana la urma stencil-ul respectiv nu face decat
sa ilustreze o declaratie si promisiune a
presedintelui suspendat
oricum e o buna replica la stencilul Ceau. "vin  in  5
 minute"

{http://www.members.lycos.co.uk/gabald/stencils/basescu.jpg