PAVILION [contemporary art & culture magazine] on Sat, 5 May 2007 22:43:22 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] gorzo atac la basescu

"amabilitatea" si "eleganta" care va caracterizeaza ma onoreaza.
saracia in gindire o prefer imposturii. stiti bine la ce ma refer.
astept cu interes interpretarea dvs. si astept si un stecil cu tariceanu. tot ca replica la cel cu ceausescu.
lipsa de argumente este absoluta. exprimarea limitata. mai cititi. nu face rau deloc.