Horea Avram on Tue, 2 Oct 2007 08:59:03 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] inchiderea HT003

Doru, te felicit pentru ceea ce ai facut ! E pacat ca s-a intamplat ceea ce
s-a intamplat…

Din pacate Stanesti si Ilie Dumitresti exista, vor exista si se vor extinde.

Daca ai inchis spatiul, nu inchide proiectul.

Asteptam HT008

Toate bune si succese,

Horea