jaka zeleznikar on Fri, 30 May 2003 17:23:10 +0200 (CEST)

Re: [nettime-see] n5m4 Dubrovnik

prav zanima me, kakšna je argumentacija za trditev, da je umetnost sebična?

tole je zelo žaljivo do večine ljudi, ki se ukvarjamo z umetnostjo

s takimi stališči bost aktivisti ljudi uspešno odgnali od sebe in potem
svoja stališča delili z kopico aktivistov, ki tako ali tako mislijo isto,
zanimiv scenarij, ki vseakor vodi do zaželjene? družbene spremembe

mimogrede, ena bolj znanih osebnosti zadnje čase, ki povzema ideologijo
odstranjevanja umetnikov iz družbe je bil Adolf Hitler

jaka

Nettime-SEE mailing list
Nettime-SEE@nettime.org