Ognjen Strpic on Fri, 30 May 2003 21:05:01 +0200 (CEST)

Re: [nettime-see] n5m4 Dubrovnik

Zeljko Blace <zblace@alu.hr>:
> jer naziv je "Privremeni medijski laboratoriji Dubrovnik" ... takti.ki
> mediji su jedna od tema, dakle ne iskljuciva i jedina

primljeno. s druge strane, noseći koncept n5m _jesu_ taktički mediji i
mislim da je razumno očekivati da oni budu glavna tema, iako ne i jedina

> Dosta pretjerujes CIMA mreza ima ambicija raditi slicne prostore poput
> mame u kojim se doista ne pije (dijelomicno i ne pusi)... o psovanju nije
> bilo rijeci ...
> Na to se moze i gledati kao o infrastrukturnoj prici koja tek trazi
> kulturne sadrzaje (neki aktivisticki vec postoje sa Incijativom za
> odrzivi razvoj koju radi Vid Mesaric).

nisi me uvjerio. u, recimo, Komiži na Visu cijele godine privatni
cybercaffe koji objektivno ima važnu ulogu za zajednicu. ali, važno je
bilo i otvaranje diskonta na Visu, nakon kojeg su pale maloprodajne
cijene hrane na cijelom otoku pa ni jedna ni druga firma ne očekuju da
ih se tretira kao kulturne i socijalne aktiviste.

> Ovo si fakat osobno interpretirao... Danijela je rekla da od dizajna
> ZARADJUJU i da taj novac mogu koristiti za osnivanjem komercijalne firme u
> vlasnistvu NGOa (sto je dozvoljeno i pozeljno za osamostaljivanje od
> donatora).

vjerujem da je to dozvoljeno.

> Znaci li po tvom da THING.net nije aktivisticka prica samo zato sto su
> vlasnici THING Ltd-a u kojemu je donedavno rdaio i Ricardo Dominguez...
> think about it.

ne, obratno. potpuno je neproblematično da se for-profit forma bavi
aktivizmom, dapače. problem je kad se udruga građana bavi biznisom.

> slazem se... iako i HULK treperi i djeluje u vise smjerova (sto je po
> meni OK, ali sto ti mislis o njihovu bussines portalu?)

mislim da je HULK ispravno zaključio da je za razvoj Linuxa bitno
uključivanje biznisa, mislim da je taj portal dobar način da se ta veza
načne, mislim da je suradnja s Opsusom na podršci za poslovnu
distribuciju opravdana i korisna... sve pet.

> ... jesu li nastupi Live actova i VJa umjetnicka ili
> neka drug aaktivost???

ovo je malo osjetljivo, ali moje je mišljenje da su njihovi nastupi bili
jednostavno entertainment, kod VJ Line vrlo dobar entertainment. oni su
bili... digestiv, a ja sam htio glavno jelo, ili bar vino, if you know
what I mean :-)

Ognjen
Nettime-SEE mailing list
Nettime-SEE@nettime.org