Arthur on Tue, 5 Mar 2002 20:34:01 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] internetkunst ethnische minderheden Nederland

At 17:16 +0100 05-03-2002, barbara wrote:

>Het is makkelijk om af te kraken maar voor sommige moeilijker om meedenken
>met name voor are@xs4all.nl
>knap hoor om anoniem je kritiek te spuien.

Beste Barbara,

are@xs4all.nl of beter Károly Tóth spuit toch niet anoniem???

Károly Tóth is zover ik weet al zeer lang een netwerk kunstenaar en
ik ken hem nog van ver voor de HTTP tijd. Dat computers nog 1 op 1 op
elkaar aangesloten waren.
Daarbij is Károly Tóth niet van nederlandse orgine, dus misschien
voelde hij zich aangesproken en baalde hij gewoon van dat hokjes
gezeik. En terecht!

maar anoniem is hij zeker niet!

vandaar :-)

beste groet