Sebastiaan ter Burg on Fri, 29 May 2009 23:17:03 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Urban projection op het grootste scherm van Amsterdam

Voor de mensen die een korte impressie van de projectie willen zien: ik heb
een korte stop motion gemaakt van de beelden die ik zelf mooi vond (dit is
dus niet de hele projectie). Deze is hier te zien:
http://www.flickr.com/photos/ter-burg/3575511546/

Groeten!

Sebastiaan

Sebastiaan ter Burg