Richard de Boer on Mon, 24 Aug 2009 13:13:11 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] de creativiteit van de lapsus-typo praterij/piraterij

mocht deze mailinglijst ooit nog de vermelding "ere-lid" in het leven roepen, dan wil ik bij deze graag Tjebbe voorstellen.

gegroet!
Richard

Op 24-aug-2009, om 13:00 heeft Tjebbe van Tijen via Chello het volgende geschreven:

of is je leuze zoeits als: genoeg praterij tijd voor piraterij

en let wel de geschiedenis van piraterij is buitengemeen lang en kent vele kanten eenduidig gebruik van het begrip gebaseerd op het kinderbeeld van pireten van ons eigen tijdsgewricht lijkt me onvoldoende

tj.