Francisco van Jole on 1 Sep 2000 10:50:39 -0000

Re: [Nettime-nl] spreker gezocht IBA conferentie 19 september

At 06:57 01-09-2000 +0200, you wrote:

>Inderdaad moet je goed onderscheid maken tussen profit en non-profit.
>Afgelopen week zat er voor 100.000 pegels in een zaal bij een congres van
>IRR en ik hoorde dat andere journalisten daar voor nop spraken, een
>dagvoorzitter zelfs 2 dagen lang voor niets (een overheidsdienaar).
>Die schatrijke club bedient zich ten onrechte van een .org
>adres:   www.iir.org
>Een standaard antwoord luidt van de organisatie: we betalen sprekers
>nooit, wat nogal eens werkt, maar lang niet altijd.

Ok, op de zwarte lijst van parasiterende uitzuigers staat nu dus: isoc-nl,
iir.org en de International Bar Association.

Aanvullingen zijn welkom.

Hte lijkt me simpel, als niemand meer voor ze wil spreken, verdwijnen ze
vanzelf.

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.