Bing on 1 Sep 2000 11:43:33 -0000

Re: [Nettime-nl] spreker gezocht IBA conferentie 19 september

Je hebt gelijk er is verschil tussen profit en non- profit
organisaties. Maar bij beiden hoor je dus, zoals je terecht
opmerkte, altijd dat ze geen geld hebben.

GEK: IBA laat via het virtueel platform (Cathy Brickwood) een oproep
plaatsen. Kunnen ze dat zelf niet.

Bing

ps Ik verwarde in m'n vorige mail ten onrechte virtueel platform
met IBA. Wellicht wordt het virtueel platform ook "gebruikt" door
IBA...

--

---> site: ~real
---> development stop: 21 july 00:00:00 +0100

activity shift to:
---> site: lfoundation
---> content: experimental shockwave engines & more
---> latest update: 27 july 00 18:02:09 +0100
---> url: http://www.lfoundation.org