martin sjardijn on 6 Sep 2000 13:42:00 -0000

Re: [Nettime-nl] New Technologies & the City: the Future ofEurope

beste Francisco,
een beeldend antwoord is,
$$$$$$$$$$$$$$$
met groet, martin sjardijn

Francisco van Jole wrote:

At 20:31 04-09-2000 +0200, www.rogervanboxtel.nl wrote:
>*
>De ontwikkelingen binnen de informatie- en communicatietechnologie (ICT)
>gaan razendsnel.

Ja, dat hoor ik wel vaker. Kan iemand me nu eens uitleggen welke
ontwikkelingen er nu eigenlijk razendsnel gaan?

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.