Marianne van den Boomen on 7 Mar 2001 10:08:01 -0000

Re: [Nettime-nl] 'Het Grote Falen': reaxie op de reaxies...

At 01:33 07-03-2001 +0100, ReindeR Rustema wrote:

>Waar wordt niet geluisterd? Welke discussiepunten blijven liggen?

Die van Patrice, die van Marja, die van Dirkjan Vos, die van txt-breed en
nog een paar.

>Wat is er te melden als er voornamelijk georganiseerd wordt? Daar wil

Wie er bezig zijn, waarmee ze bezig zijn, wie contactpersonen zijn als je
wilt aanhaken.

>je niet mee lastig gevallen worden kan ik je verzekeren. De echte

Een heleboel mensen willen dat wel, kan ik je verzekeren. Kwestie van
luisteren naar wat ze zeggen op de mailinglist.

>principiële keuzes worden openbaar gemaakt. Zijn al gemaakt in feite.

Waarom gebeurt dat afwegingsproces niet openbaar?

>bekritiseerd of als vanzelfsprekend gezien. Hoe openbaar kan je gaan
>vraag ik me de hele tijd af, iedereen verwacht wat anders, zoveel is
>duidelijk.

Ja, 't is net een echte vereniging. Een boel gezeur en gezeik en
querulanten. Dat heet democratie. En ik ben daar erg voor.

>Het doel en de inzet blijft hetzelfde, datgene waarvoor de vereniging
>ons een mandaat heeft gegeven: we willen DDS  (is dat geen 'echt
>publiek domein'?). En ondertussen wordt er al gewerkt.

'DDS willen' is vaag, zolang iedereen daar iets anders onder verstaat.

dag dag

Marianne