Joost Flint on Sat, 21 Apr 2001 18:17:03 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] privacy als DDS-product

Marianne,

dds doet niet zijn maildiensten over aan scarlet, scarlet wordt onze
leverancier. DDS bepaalt zelf de algemene voorwaarden inclusief het privacy
reglement. Het leven is soms veel simpeler en veel minder beangstigend dan
je denkt (of wilt).

joost