Martin Sjardijn on Fri, 28 Sep 2001 17:17:49 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] evolutie

----- Original Message -----
From: "R.J.Reekers" <etld@globalxs.nl>
To: <nettime-nl@nettime.org>
Sent: Friday, September 28, 2001 12:09 PM
Subject: [Nettime-nl] evolutie

> Opmerkelijk is de berichtgeving in de dagbladen vandaag over
> de tunnelbommeldingen van gisteren. Oorlogsstemming.

Verbijsterend vond ik de beelden van aktie na "brieven" die ontvangen
waren van "terroristen" en voldoende redenen zouden hebben gegeven tot het
ingrijpen zoals gezien via de media. Machinegeweren, argeloze burgers
knielend met de loop van een automatisch wapen op zich gericht etc...
Ik kon niet anders dan het gehele vertoon enigszinds als lachwekkend
ervaren... Dit terwijl de TT gewoon plotseling werden aangevlogen.

Welke terrorist gaat nu van tevoren een brief schrijven waarin zijn aktie
wordt kenbaar gemaakt, dacht ik, en voel me nu net het jongetje uit het
verhaal van de "kleren van de Keizer".

De hele aktie komt mij voor als een doorzichtige oefening van weet ik niet
welke paranoide overheids-instantie.

Wie zoekt dat eens uit?

Sjardijn