0f0003 | maschinenkunst on Tue, 20 Feb 2007 20:15:36 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Re; Domnule Constantinescu

Stefan Constantinescu - another korporat fascist mf a scris

>Subject:   [Nettime-ro] Pentru Domnule Dan Popescu (20.02.2006)
>From:   stefan@forma12.com

>Domnule Dan Popescu,
>
>Un comunicat de presa se adreseza publicului larg si nu doar celor care
>va cunosc stilul sau glumele. Eu nu va cunosc si nu aveam cum sa
>decodez nuantele mesajului, dupa cum nici presa nu o poate face.
>
>N-am pus in discutie nici un moment calitatea lucrarilor lui Vlad
>Nanca, nu e dreptul meu sa o fac.

Domnule Constantinescu aka prostituat de ordinul 3,

Be the FIRST + Take UR fascist f.tendencies
place them intr-o Dacia 1300 si fai o vizita de durata
domunului Ceausescu fara care nu ai fi copilarit
in preajma acestor automobile super-exotice si
nu ai fi fost asa de procupat cu PRIMUL. PRIMUL.

>N-am contestat nici diferenta dintre
>cele doua proiecte.
>
>Istoria artei, ca orice istorie, poate fi falsificata. Piata libera
>nu-i o garantie a corectitudinii, zilnic experimentam manipularea si
>dezinformarea mediatice. De aceea ar fi util sa clarificam lucrurile
>pentru a evita confuzii ulterioare. Daca pentru dumneavoastra nu
>conteaza care proiect a aparut primul, pentru mine si publicul larg
>este important.

Lasa publicul stimate bosorog komunist.
Ai nevoie de cirje la virsta ta frageda +?

Vorbeste pt. TINE --- daca tot te preocupa PRIMUL.

>As vrea sa stiu exact cind a prezentat Vlad Nanca
>pentru prima oara proiectul sau intr-un cadru oficial.
>
>Consider mai departe necesara

schhhhhhh u f t