Popescu Dan on Wed, 21 Feb 2007 08:55:23 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Pentru Domnule Dan Popescu (20.02.2006)

 Domnule Stefan Constantinescu,

De vreme ce si dumneavoastra admiteti ca nu exista
apropieri intre cele doua proiecte consideram ca nimic
din ce a aparut in comunicatul de presa nu trebuie
schimbat. Ideea care v-a ultragiat o mentin. Mai mult
decit atit, vreau s-o subliniez chiar. Acum mi-e si
mai clar ca Vlad si-a "adjudecat" simbolic conceptul.
In alta ordine de idei va declaram ca nu ne
intereseaza citusi de putin istoria artei si va lasam
pe dumneavoastra sa va ingrijorati de aceasta nobila
problema.

                Dan Popescu