R.J.Reekers on 16 Mar 2001 21:13:50 -0000

Re: [Nettime-nl] brief aan leden en bestuur VOD

Jezus, wat een ijzersterk betoog.

En hell mag mij neerbliksemen, maar ik ben net bezig zo'n soort
vereniging op te richten. Nu mijn commercieel intitiatief, nochthans
onder het bekende adres online, aan het mislukken is.

Dus laat het zijn gezegd voor de archieven op het goeie ouwe Nettime: :
ik-heb-het-niet-van-Lake. Maar schrijven kan-ie, da's zeker.

Trouwens, wat mijn contributie zou zijn? Misschien de helft als dat van
Lake. Ik heb ook de helft affiniteit met de controverse DDS -- Open
Domein. Af en toe is het wel erg bitter allemaal. Maar goed, mensen ga
ervoor!

Richard