theo ploeg on Sun, 13 Feb 2011 16:58:18 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Lekken bij Wikilekken: 'n mooie boel!

Karin, Bjorn,

Jullie zijn zeker niet de enige. Lees maar mee en discussieer ook mee (de discussie komt namelijk niet van de grond, wat ook weer logisch is in het licht van de ontwikkelingen:

http://www.gonzocircus.com/10266/radicale-vrijheid-op-zoek-naar-strategieen-en-tactieken-voor-verandering

groet,

theo

Op 13 feb 2011, om 12:01 heeft Karin Spaink het volgende geschreven:

> Dank, want ik ging echt denken dat ik de enige was die zulke dingen vond. En juist op Nettime vond ik dat *erg* raar. Er is een soort van Wiki-basking ontstaan dat me absoluut niet bevalt. Temeer niet daar alle kritische en slimme mediakritiek die Nettime heeft gestuurd en gekanaliseerd, ineens vergeten leek. Je kunt niet *en* aanwijzen dat de media een bijna onoverkomelijke drang hebben om onderwerpen te personificeren, *en* pal daarna zeggen dat Julian Assange zelf zo nodig in de spotlights wilde staan.

> [...]

OOR | GONZO (CIRCUS) | ZUIDERLUCHT | IAM | ZWART GOUD
theos blog @ www.theoploeg.net
--
theo ploeg
postbus 4894

"Die Idee ist Gut, doch die Welt noch nicht bereit" Tocotronic (1995)

"Precisely because the universe in which we live is somehow a universe of dead conventions and artificiality, the only authentic real experience must be some extremely violent, shattering experience. And this we experience as a sense that now we are back in real life." Slavoj Zizek (1992).